Zo werkt SecuConnect voor opdrachtgevers

Met SecuConnect vind je snel en eenvoudig gekwalificeerde beveiligers voor jouw specifieke opdracht. Ons platform is ontworpen om jouw zoektocht moeiteloos te maken, zodat je binnen enkele stappen de juiste professional in de beveiligingsbranche kunt selecteren.

Wil je weten hoe het werkt? We leggen het je uit!

  • 1. Plaats een opdracht
    Geef aan wat je nodig hebt en omschrijf jouw specifieke beveiligingsbehoefte.
  • 2. Blader door onze database
    Bekijk het aanbod van gecertificeerde beveiligingsprofessionals.
  • 3. Vind de beste match voor jou!
    Kies de professional die perfect aansluit bij jouw opdracht.

Dit doen wij voor jou!

SecuConnect helpt jou als opdrachtgever om snel en eenvoudig gecertificeerde beveiligers te vinden. Geen lange zoektochten of ingewikkelde processen, maar een platform dat speciaal is ontwikkeld om jouw beveiligingsbehoeften efficiënt in te vullen.

Inschrijven

Direct toegang tot gecertificeerde beveiligers

Blader eenvoudig door een uitgebreide database van betrouwbare en ervaren professionals.

Snelle en efficiënte matches

Binnen enkele minuten vind je de perfecte beveiliger voor jouw opdracht.

Overzicht en gemak op één platform

Alles wat je nodig hebt om de juiste professional te vinden, overzichtelijk op één plek.

Hoe neem ik contact op met een beveiliger?

Nadat je een geschikte beveiliger hebt gevonden, kun je via het platform contact opnemen om verdere details te bespreken en afspraken te maken.

 

Is het toegestaan om mijn contactgegevens te delen?

Nee, raadpleeg hiervoor de algemene voorwaarden. Contactgegevens worden zichtbaar nadat er een match is via SecuConnect.

Wat zijn de kosten voor het gebruik van SecuConnect?

Voor informatie over abonnementen en prijzen kun je terecht op de website onder het kopje 'Abonnementen' voor zowel beveiligers als opdrachtgevers.

Wat houdt het boosten van een opdracht in?

Je opdracht wordt boven standaard opdrachten weergegeven. Hierdoor valt jouw opdracht extra op en vindt je nog sneller de juiste match! 

Wat houdt extra informatie freelancer in?

Hierdoor krijg je een korte beschrijving en profielfoto van de beveiliger te zien. Zo kun jij beslissen of je met deze beveiliger contact op wil nemen.

Wat houdt contactverzoek in?

Hierdoor krijgt de beveiliger een notificatie in zijn e-mail waarin staat dat er een contactverzoek is gedaan door een opdrachtgever. De beveiliger kan dit contactverzoek accepteren of weigeren. 

Wat houdt direct contact opnemen / contactgegevens verkrijgen in?

Hierdoor worden de contactgegevens van betreffende beveiliger direct zichtbaar.

Hoelang duurt het om een account aan te maken?

Een account aanmaken is binnen 1 minuut geregeld. Klik op de knop registreren en kies voor zzp'er of opdrachtgever. Vul vervolgens de verplichte velden in en sla je account op.  Kies vervolgens een abonnement wat bij jou past. Dat is het! Kies je voor een gratis abonnement? Dan zit je nergens aan vast.

Wat is het opzegtermijn voor mijn abonnement?

Heb je een gratis abonnement afgesloten? Dan zit je nergens aan vast en kun je via het contactformulier altijd je abonnement opzeggen. Heb je een betaald abonnement afgesloten dan loopt het abonnement voor de afgesloten periode. Je kunt in je persoonlijke dashboard altijd je betaalde abonnement opzeggen voordat de nieuwe periode ingaat. Kom je er niet aan uit? Neem dan contact op via het contactformulier. 

Hoe vind ik een geschikte beveiliger voor mijn opdracht?

Gebruik de database om te zoeken naar gecertificeerde beveiligingsprofessionals die aansluiten bij jouw specifieke behoeften.

Hoe plaats ik een opdracht op SecuConnect?

Maak een account aan als opdrachtgever en klik op 'Plaats een opdracht'. Vul de details van de opdracht in, zoals de benodigde vaardigheden, locatie en duur.

Wat als mijn vraag er niet tussen staat?

Klik hier voor het contactformulier, en we nemen zo spoedig mogelijk contact op.